Ponencias en congresos

2018

  • Borras-Gene, O. (2018). 2018 Use of digital badges for training in digital skills within higher education. International Symposium on Computers in Education (SIIE). EasyChair Preprint no. 288. USA: IEEE.
  • Borras-Gene, O. (2018). BEYOND THE CLASSROOM: USE OF MINI NON-FORMAL VIDEOS AS A REINFORCEMENT TO UNIVERSITY TEACHING IN COMPUTER SCIENCES. Libro de Actas del Congreso Internacional de Innovación Educativa en Edificación. CINIE 2018.​
  • García-Navarro, J., Jiménez-Rivero, A., & Borrás-Gené, O. (2018). PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS AS THE BASIS OF A NEW COURSE FOR MASTER'S PROGRAMMES. INTED2018 Proceedings, 1313-1319.

2017

  • Borrás-Gené, O, & Pérez, A. B. (2017). Uso de Hangouts como recurso educativo en abierto en MOOC. Servicio de Publicaciones Universidad de Zaragoza. Congreso CINAIC 2018. DOI10.26754/CINAIC.2017.000001_012

2016

  • Borrás-Gené, O., Martínez-Nuñez, M., y Blazquez-Sevilla, A. (2016). Gamified Open Q&A Forum Model as a platform for a cMOOCs. 10th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2016.

2015

  • Borrás-Gené, O., Martínez-Nuñez, M., & Fidalgo Blanco, Á. (2015). Gamificación de un MOOC y su comunidad de aprendizaje a través de actividades. In La Sociedad del Aprendizaje. Actas del III Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad. CINAIC (pp. 635-640).
  • Fernández-Avilés, D., Borrás-Gené, O., & Contreras, D. (2015). Portal web como modelo de gamificación en laboratorios virtuales 3D. In La Sociedad del Aprendizaje. Actas del III Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad. CINAIC.
  • Martinez-Nuñez, M., Borrás-Gené, O., & Fidalgo-Blanco, A. (2015). Una comunidad sostenible: Evolución del aprendizaje en una comunidad de un MOOC. In La Sociedad del Aprendizaje. Actas del III Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad. CINAIC
  • Cruz-Benito, J., Borrás-Gené, O., García-Peñalvo, F. J., Blanco, Á. F., & Therón, R. (2015, September). Extending MOOC ecosystems using web services and software architectures. In Proceedings of the XVI International Conference on Human Computer Interaction (p. 52). ACM.​​

2014

  • Borrás-Gené, O., Martínez Núñez, M., & Fidalgo Blanco, Á. (2014). Gamification in  MOOC: Challenges, opportunities and proposals for advancing MOOC model. In F. J. García-Peñalvo (Ed.), Proceedings of the Second International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM’14) (pp. 215- 220). New York, NY, USA: ACM.
  • Núñez, M. M., Gené, O. B., & Blanco, Á. F. (2014, October). Social community in MOOCs: practical implications and outcomes. In Proceedings of the Second International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (pp. 147-154). ACM.

Share