Cursos de español para alumnos internacionales

Se ofrecen cuatro cursos de lengua y cultura española. La oferta incluye un curso intensivo de cuatro semanas para alumnos en horario de mañana. También se ofrecen 3 cursos de 2 semanas de duración en horario de tarde para alumnos que participan en otros cursos de la Escuela de Verano. Los alumnos pueden participar en más de un curso.

Modular Spanish Language and Culture Program (3 Modules)

Our Modular Spanish Language and Culture Courses are designed for international students to gain a grounding in Spanish language and culture. The program is composed of three two-week modules combining language and culture face-to-face lessons with outdoor cultural activities. The program includes: Spanish Language course run by experts in Spanish communication skills and intra- and extramural cultural activities.

Fechas:

17/06 – 26/07

Créditos:

2 ECTS per Module

Coordinador/es:

Vicente Valverde

Price: 300€ per module

Intensive Spanish Language and Culture Program for Higher Education Students

Our Spanish Language and Culture Courses are designed for international students intending to start or continue their studies at the Universidad Politécnica de Madrid (UPM) or to spend a term/year at any Spanish university and need some knowledge of Spanish communication skills. The programme is a four-week course combining language and culture face-to-face lessons with outdoor cultural activities.

Fechas:

01/07 – 26/07

Créditos:

Coordinador/es:

Vicente Valverde

Price: 1200€

Los cursos se impartirán siempre y cuando haya un mínimo de 10 alumnos por curso.